PISCINES MUNICIPALS DE CASTELLNOU DE SEANA . El proper dia 15 de juny s'obren al públic.

Benvolguts veïns/veïnes: Us informem que el proper dia 15 de juny s'obren al públic les piscines municipals de Castellnou de Seana. Per accedir al recinte serà necessari l'abonament o entrada corresponent. L'Ajuntament ha contractat el servei de socorristes aquàtics per tal de vetllar per la seguretat dels usuaris. És imprescindible que dins el recinte de les piscines es segueixin les seves indicacions.

Els dies i l'horari d'obertura de les instal•lacions serà el següent:

• S'obren el 15 de juny.
• De les 12:00h. a les 20:30h.

Avís : Del 17 de juny al 21 juny l’ horari será de 16:00h a les 20:30h

Els preus seran:

• De 0 a 2 anys: entrada gratuïta.
  • A partir de 2 fins a 4 anys: 12,5€
  • A partir de 4 anys, l'abonament de la temporada serà: 25€
  • Entrada: 5€       /         Abonament de 5 entrades: 10€
  • Famílies nombroses empadronades: Descompte del 50%
  • Famílies monoparentals empadronades: Descompte del 50%

Per a fer l'abonament de temporada s'ha de passar per les oficines de l'Ajuntament.

************************************

També us informem que l'Ajuntament ha organitzat cursets de natació per a nens i nenes, tant d'aprenentatge com de perfeccionament, en funció del nombre d'inscrits.

És per això que tothom que hi estigui interessat pot adreçar-se a les oficines municipals per formalitzar la inscripció.     El preu dels cursets de natació és de 20€  la setmana.

Les dates i els horaris dels cursets són els següents:

• Petits (de 3 a 6 anys): Del 15 de juliol al 2 d'agost.

De 5:30h. a 6:30h. de la tarda.

• Grans ( de 7 a 12 anys): Del 8 de juliol al 2 d'agost.

De 4:30h. a 5:30h. de la tarda.

És imprescindible portar el tiquet de l'Ajuntament per a fer el curset cada setmana.

Castellnou de Seana, juny de 2019.                                  L'Ajuntament,