Recomancions a tota la població sobre el coronavirus COVID-19

DILLUNS 16 MARÇ 2020

D'acord amb les restriccions, pel ESTAT D'ALARMA, per tal de frenar l'expansió del COVID-19 i prevenir els veïns i veïnes del nostre poble, l'Ajuntament de CASTELLNOU de SEANA, notifica que es mantindrà tancat aquesta setmana vinent i fins nou avís:

-LLAR D'INFANTS, i totes les seves activitats
-EL SINDICAT, i totes les seves activitats
-EL CASALET, i totes les seves activitats
-CASA DEL METGE, i totes les seves activitats
-ESGLÉSIA. i totes les misses i activitats
-BARS del poble i altres estableciments no inclosos al decret llei de l'ESTAT D'ALARMA.

-CONSULTORI MÈDIC
És comunica a tota la població que només s'ha d'anar al metge o a la infermera en el cas de malaltia important o urgent, en els casos de malalties lleus o altres problemes es farà consulta telefònica al 973 33 71 67 - Així mateix tota persona que consideri que pot esta afectada pel coronavirus ha de quedar-se a casa i trucar al 061, on se l'informarà del que ha de fer.

S'atendran només aquelles visites que hagin contactat via telefònica amb el consultori.

- AJUNTAMENT
Romandrà activa en horari d'oficina, però tothom que vulgui anar-hi a fer una consulta o quelcom, haurà de contactar primer via telèfon - 973 32 07 05, on se l'intentarà resoldre.

Qualsevol persona que tingui problemes per poder ser aprovisionada (menjar-medicaments), estigui malalta i que no tingui ajuda per poder fer front a aquestes primeres necessitats, que es posi en contacte amb aquest Ajuntament, que l'ajudarà a garantitzar-li aquestes necessitats bàsiques.

RECOMANEM, a tota la població, especialment a la gent gran i als nens/nenes i menors, que estiguin a casa i només es surti per cobrir les necessitats bàsiques i a fer cas obligat, a les restriccions imposades per l'ESTAT D'ALARMA, decretat per l'estat.