L’AJUNTAMENT DE CASTELLNOU DE SEANA REP UN FONS FEDER PER LA RENOVACIÓ COMPLETA DE L’ENLLUMENAT

FEDER PER LA RENOVACIÓ COMPLETA DE L’ENLLUMENAT

DIMECRES 03 FEBRER 2021

El Ministeri de Transició Ecològica i l’Institut per a la Diversificació i Estalvi de l’Energia (IDAE) han aprovat la sol·licitud d’ajut de l’Ajuntament de Castellnou de Seana per renovar l’enllumenat públic exterior del municipi. Així doncs, la subvenció de 91.121,45 euros al consultori del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER), per renovar tots els punts de llum actuals, de diferent tecnologia, i així poder-los substituir per tecnologia LED, molt més eficient.

Gràcies al recolzament financer de la Unió Europea es finançarà el 50% de l’actuació. Està previst que amb el canvi d’enllumenat es redueixi el consum energètic en més de 100.000 kWh l’any, el què equival a un estalvi energètic del 53 %.

La subvenció per tal de renovar les instal·lacions d’enllumenat exterior s’inclou dins del Programa operatiu FEDER de creixement sostenible per una economia baixa en carboni 2014-2020 aprovat mitjançant el Reial Decret 616/2017.